zde můžete psát jak se vám stránky líbí, co vám tady chybí, tedy vyjádřit svůj názor
Komentáře
Přehled komentářů
Stando moc se ti omlouvám, jako vždy máš ve všem pravdu. Tvý argumety jsou jako vždy pravdivý, přesný a trefný. Úplně jsem zapomněl, že jsem šel sám na branku po tvý přihrávce. Já jsem zapomněl, že jsi dal vůbec komukoli na hřišti přihrávku do gólový akce. Mám hrozně špatnou paměť. Taky jsem si myslel, že jsi říkal a psal i na stránky, že v úterý nebudeš a přišel si... nevim, proč jsem si dal v té souvislosti do hromady, že bys mohl přijít i ve čtvrtek.... Klukům jsem vysvětlil, proč jsem nepřišel, (kvůli tobě) oni to pochopili a ty to pochopit nemůžeš. Od teď prosím vždy napiš pravdivě na stránky, kdy půjdeš a kdy nepůjdeš, dodrž to a já se tomu přispůsobim. Teda jestli něco pravdivě napsat umíš.
ty uz nevis co na me hodit vid
(stanley, 18. 4. 2008 23:34)
Ze jsi nesel na dalsi zapas - take hod na me - to vis ze ano
Nevim jak ty se chces ukazat v hezkem svetle pred ostatnima, ale ty jsi moc dobre vedel, ze ja na zapase nebudu!!!
TAKZE TA NEUCAST JE SPISE TVA DETINSKOST, JESITNOST A HLOUPOST ale ty VSECHNO delas pro tym!!!
to jsi tymu pomohl!!!!
jak chces
(stanley, 18. 4. 2008 23:27)
No vidis- to rikas ty ja mam od lidi zase jine reakce. Tak si prestan hrat na ochrance vsech utiskovanych a zamer a soustred se sam na sebe a na svuj vykon! Ze se zde obouvas jen do me a spousty veci si vymyslis, jsem si jiz zvykl, ale nemas pravdu a kdo tam byl a tudiz ma do toho co mluvit, tak to videl- a ja jsem z pulky nevystrelil ani jednou- trochu si to pletes, ale ta tva zaujatost me jiz snad ani neprekvapuje.
nikde zde treba nevidim, ze jsi ty sel 2krat sam na golmana a nedal jsi a ze jsem tech do obou sanci dostal ja nahravkou - ale to ty neumis byt objektivni vid
to tady radeji budes plkat tve polopravdy jako celou dobu delas
Pro Standu
(Tom, 18. 4. 2008 18:00)
Bavil jsem se o tom s lidmi z teamu a shodli jsme se na tom, že Milan to v pohodě akceptuje, ale Standa opět všechno překroutí a nic neuzná. A je to tady…
Švácha kvůli tvýmu nadávání přestal hrát už v prvním poločase. Já jsem kvůli tomu přestal hrát ve druhým, a nešel jsem kvůli tobě ani na další zápas. Víťa na kterého se odvoláváš, se mě na tebe ptal, proč pořád jen nadáváš. Už i Láďa, kterej se tě vždy zastával, uzná, že jsi to přehnal, že to takhle nejde. Nídřis ti tady píše jak to vidí. Ale pan Standa ví, že je jediný objektivní a nenechá zvyklat názorem té snůšky tužek, viď.
V našem teamu většina lidí nechce, aby pan Standa a Kozlik hráli celej zápas. Většina si chce zahrát fotbálek, a chce, aby Standa hrál, střídal a nahrával tak, jako každý jiný. My hrajeme, protože nás to baví. Radši si uděláme pár akcí a pokusíme se vyhrát, i za cenu, že to tak nedopadne, než by jsme koukali z lavičky jak Standa 5x za sebou vystřelí do obránce z pozice, kdy se dalo nahrát, a za celej poločas vystřídat nepřijde. Jinak pokud se ti podaří nějakým způsobem přesvědčit většinu, že budou pro, abys hrál celej zápas a na polovině soupeře, abys radši vystřelil než bys jim nahrál, tak se ti za ty články omluvím, koupim ti flašku a budu chodit jen na tréninky.
konec zapasu
(stanley, 18. 4. 2008 16:14)a to co se koncem zpasu odehralo - tomu se musim jen zasmat. Myslim, ze to bylo z me strany naprosto opravnene (dokonce to bylo o tom, co ta osoba celou obu rika), lec ta urazliva a urazena osoba si vymyslela uplne jinou situaci, ktera vubec nenastala a pak ji interpretovala. Ale kdo tu osobu zna, vi ze to neni poprve a ani naposled. proto mi nezbyva nez se tomu zasmat
k samotnemu zapasu
(stanley, 18. 4. 2008 15:14)
Podle meho nazoru a s odstupem casu, kdyz nad tim premyslim, tak musim uznat, ze souper byl lepsi nez my. lepe technicky vyspeli, duraznejsi, byli lepsi ve hre 1 na 1 a mel vice vylozenych sanci. A hlavne hrali rotujici ctyrku - bylo jim jedno, zda-li ten clovek hral vzadu nebo ve predu.
myslim, ze to neni spatny vysledek, i kdyz jsme to mohli dotahnout.
opet reakce na narceni
(stanley, 18. 4. 2008 15:10)
Nemohu souhlasit, ze jsem jak ,jsem byl jako obvykle narcen, strilel z poloviny. Ja strelu z poloviny nemel zadnou a z dalky jich ode me take nebylo- asi si pletes osoby!!!
NAvic jme vube nehrali jak tu bylo napsano- ze jsme jen strileli z dalky - myslim, ze jsme to hrali na utocniky - hlavne Vitu ( zeptejte se ho kolik mel balonu) - ale souhlasim, ze jsme mu bohuzel nikdo moc nepomohli a casto byl zady k brane a na zadku hrace a mel to velmi tezke.Myslim ze on podal z nas asi nejlepsi vykon
jinak jsme hrali tuzku - vcetne ME!!!
Jen poznamka k souperi
(Stanley, 18. 4. 2008 12:33)Jestli si ten,co tu tak nadava neuvedomil a nedival se, tak 2 zakladni hraci soupere, take vubec nestridali a hrali v kuse - az na konec, kdy 1 chytli krece a musel na posledni 2 minuty stridat!!!
odpoved na kritiku
(stanley, 18. 4. 2008 12:31)
hlavne pro osobu,ktera pise neco o jinych, ale sam se chova jeste hure
Poslouchat a cist vetsinu techto veci mne prijde velmi usmevne. Hlavne ten kdo tu nejvice rype by si mel sednout na prdel a zacit sam u sebe.A byt objektivni,coz mu dost chybi!!!!Hada se o vecech, ktere byly uplne jinak.A hlavne dost prekrucuje realitu podle sveho a tento nazor je jedine spravne a ostani je spatne. realita je ale uplne nekde jinde!!!
Zápas s Popservisem
(l.snoopy, 17. 4. 2008 23:43)
Shrnutí=holomajzna. Kluci čeho se bojíte, maximálně to bude faul! Tancujeme kolem nich jako panenky a míč dostanem až když ho ztratí soupeř. Základní zpracování míče a hra jeden na jednoho je naše slabost. O přesné přihrávce a naběhnutí nemluvě. Každý se zastaví a nechá radši míč dojet do autu, místo aby se alespoň pokusil to doběhnout. Je těžký, když si vypracujeme šanci, tak se útočníci schovájí za jejich obránce nebo vůbec nejdou před branku. A výmluva, že už jsme starý neobstojí, protože si myslím, že věkovej průměr Popservisu náš převýší tak o 10let! Prostě trénovat a trénovat a trénovat. S Baletem jste hráli super obětavě a teď to zase upadlo do toho průměru "ono to nějak dopadne".
P.S. Pro Toma. Píšu ty názory až teď, když už je to všechno odehraný a jsem ready .. byl jsem včera na výjezdu (jak víš) a z práce jsem jel rovnou do Jany, kde jsem lemtal do 3 do rána. Potom jsem spal do 14:00h. jak mi bylo strašně zle. Fakt jsem to tam nemohl napsat dřív!!
Zápas s Bocou
(l.snoopy, 17. 4. 2008 23:31)Zápas s Bocou jsem měli v první řadě vyhrát a ještě teď mě štve, že mi tak blbě propadl ten třetí gól!!! Prostě jsem tužka a mám co trénovat. Dále, Tom má pravdu, že celý zápas jsme hráli vzduchem, úplně jako když si neumíme nahrát normálně po zemi. Bylo to zbrklý, chaotický a hrozně silový. Zbytečně hrajou kluci na sebe, místo aby jsme přihrávkama hru roztáhli a překvapili je. S tím střídáním má Tom taky pravdu. Nemůžou tam kluci sedět 30 minut a potom musí nutit hráče v poli, aby šli laskavě vystřídat. Základní pravidlo 2 minuty, vyšťavit se a střídat tady prostě neplatilo. Myslím, že zmrzlej hráč z lavičky nemůže ze sebe vydat maximální výkon, je nervózní a aby něco nezkazil, tak zase radši vystřídá a sedí.. Ale ať už se hádáte jakkoliv nejde před koncem za stavu 3:3 odejít ze hřiště. Tome tak Standu pošli do ... až po zápase. Vím, že to v ten moment bylo špatně a Standa na tebe řval neorávněně, ale musíme zachovat chladnou hlavu a vyříkat si to až po zápase.
Nedělní trénink
(nidris, 17. 4. 2008 18:06)Co se týče nedělního tréninku, tak si myslím, že to nebylo špatné. Myslím si, že na začátku se něco obdobného zkusit není na zmar. viz. třeba střely na bránu,zpracování či náhrávky. Na začátku tréniku těch pár minut by jsme mohly obětovat. Jaký je váš názor? Tome, bude líp :-)
Kritika č. 2 :-)
(Nidris, 17. 4. 2008 18:01)Mrzí mně, že jsem nebyl v úterý na zápase, ale byl jsem bohužel v práci. Přečetl jsem si komentář, který napsal Tom. Sice je pravda, že jsem tam nebyl, ale dokážu si úplně představit. Proti Standovi nebo Milanovi nic nemám, ale "kurva" jsme tým, tak snad budem hrát všichni!!! No tak nevyhrajem, ale jde o to, že se na hře podílejí všichni a ne že budou střídat jen útočnici. Když ostatní kluci budou sedět nebo hrát jen pár min v zápasu, tak se naše hra nijak nezlepší. Viz příklad nedělný trénik, jak uvedl Tom. Kluci se snažili o kombinční hru, dávali si to a jak to šlo. My jsme se snažili o individuální prosazení, no a stálo to za "HOVNO" Je to hlavně o tom, že se musíme snažit hrát společně a zkusit si to dát, jako na tréninku. Neříkám, že to pokaždé vyjde, ale časem se to bude zlepšovat. Nějak se to natrénovat musí.
proč Standa jen platil? :)
(Tom, 16. 4. 2008 10:29)… můj dojem je takovej, že se silnějšíma mužstvama jsme v prvních dvou zápasech i bez Standy a jeho nejsprávnějšího fotbalu, měli víc šancí než v tomhle zápase. Kozlik měl pro sebe víc prostoru a vůbec nevadilo, že to občas zatáhnul a vystřelil sám, ale pokud jsou tady teď takový lidi dva a navíc hrajou celej zápas, pak je to těžký. Neřikám, že by jsme bez Standy udělali lepší výsledek, to nevim, ale určitě by jsme si víc zahráli všichni, né "jen" Standa
proč Standa jen platil? :)
(Tom, 16. 4. 2008 10:19)… Hodně to připomínalo náš poslední trénink. Kdy hrálo silný mužstvo - oba Davidové, obě "hvězdy" a Láďa a na druhý straně papírově slabší mužstvo s Míšou, utahaným Víťou a se třema tužkami (podle Standy) teda se mnou, Zdeňkem a Honzíkem. Místo toho, aby fotbalisti vyhráli o 10, tak ještě prohráli. Přitom góly dávali hlavně z individuálních akcí, kdežto my z kombinace. Chtělo by se to zamyslet čím to je, jestli jsou naše „hvězdy“ opravdu tak dobrý, že by měli hrát celej zápas, když ostatní 20 minut ze zápasu seděj, a nebo jestli by měli střídat normálně jako každém jinej. Já osobně bych jim trochu víc času na hřišti dopřál, ale tahle to podle mě vážně nejde. …
proč Standa jen platil? :)
(Tom, 16. 4. 2008 10:17)1) Zápas z naší strany nebyl tak špatný, ojovalo se o mohli jsme i vyhrát. Ale neni možný, aby naše samozvaný „hvězdy“ Standa s Milanem nevystřídali za celej poločas. … Při zápase se přes celé hřiště se hodně nakopávalo, přehazovalo a spousta míčů bylo díky tomu ztracenejch. Když už si ten dlouhej míč útočník zpracoval, tak mu obránci (hvězdy) často nešli, aby si to s nimi mohl dát. Když už se zapojili do hry dopředu, tak si zařvou, protože dopředu přece zbytečně nepoběží, dostanou nahrávku, pak to řachnou z první do oken, nebo to dokličkují do rohu a vystřelí třeba i z brankový čáry, jen aby to nemuseli nahrát zpátky. Přesných nahrávek po zemi na nohu „naše hvězdy“ na polovině soupeře při kombinaci dávají opravdu poskromnu a to i mezi sebou. Standa jako obvykle 90 procent míčů na polovině soupeře pere na branku z jakékoliv pozice, protože má heslo, kdybych to nahrál, tak by to ty tužky stejně zkazili. Rohy a auty u branky soupeře naše „hvězdy“ řeší nastřelení před branku nebo na branku, a nebo krátkou přihrávkou, kličkováním střelou z rohu. Jen nahrávkou po zemi na nohu nabíhajícímu hráči před brankou. …
proc ja jen platil
(stanley, 10. 4. 2008 17:44)
no ja sice zaplatil, coz se objevilo i v nadpise na uvodni strance,ale jiz ted toho pomalu lituji. kdzy jsem videl ten rozpis na pristi tyden tak to vypada, ze na oba zapasy jsem opet mimo. vim, ne ze by to pro mansaft byla nejaka tragicka zprava, apise asi naopak, ale 500 v hajzlu a jeste jsem ani neuspinil dres:)))
tak se tuzte hvezdy
Zápas s Bělou?
(l.snoopy, 3. 4. 2008 22:40)Tak jak to vidíte po zápase s Bělou...haló Hvězdy, kde je vaše hodnocení??
re: Výprask
(Fichy, 29. 3. 2008 20:01)
Zdarec, ee nejdu, musím jít na futsal, nás je málo a takovej match si nemůžu nechat ujít,ne?:)Historie se opakovat nebude!;) Přijď se podívat v pondělí do Libouchce hrajem tam od 20 proti Partizanu...
pro Standu: Jestli to čteš, tak pšššš v Modré!!;)
Výprask???
(l.snoopy, 29. 3. 2008 18:21)Nazdar Fichy..ty nebudeš na tréninku v Modrý jo...Standa na trénink určitě jede...To je dobře, že budeš hrát, alespoň uvidíš, jak se historie opakuje!!! :D
pro Standu
(Tom, 19. 4. 2008 9:31)